بیمار احتیاط را با سطح نفروپاتی فشار خون کراتینین بالا 3
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار احتیاط را با سطح نفروپاتی فشار خون کراتینین بالا 3

احتیاط برای نفروپاتی فشار خون بالا بیمار با سطح کراتینین بالا فشار خون بالا و یا 3Nefropatía بیماری فشار خون بالا کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است که به طور عمده توسط بلند مدت پرفشاری خون کنترل نشده ایجاد می شود. سطح کراتینین 3 است که بسیار بالاتر از سطح نرمال و dangerus ثبت نام برای بیماران است.

در اینجا اقدامات احتیاطی توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه می شود.

1. کنترل به خوبی از فشار خون بالا

از آنجا که نفروپاتی فشار خون بالا است که عمدتا توسط فشار خون بالا ایجاد می شود، به آن نیاز دارد به درمان به فشار خون به خوبی کنترل و می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها و محافظت از کلیه ها کمک می کند.

2. نگه داشتن یک رژیم غذایی خوب

رژیم غذایی خوب برنامه ریزی شده می تواند به کاهش کراتینین بالا تا حدی کمک کند. لازم به منظور محدود کردن گوشت و پروتئین در رژیم غذایی است، این ممکن است تولید بیشتر از کراتینین خون جلوگیری می کند. علاوه بر این، آن را نیز لازم به منظور محدود کردن مصرف نمک، که می تواند برای فشار خون مفید است.

3. خون پاک کردن

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. زمانی که کلیه ها به شدت با کمتر از 50 درصد از عملکرد کلیه چپ، که افزایش سطح کراتینین باعث می شود آسیب دیده است. سطح کراتینین 3 بدان معنی است که تعداد زیادی از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند شرایط خود را بدتر کند. بنابراین ما نشان می دهد درمان آلودگی خون برای کمک به پاک کردن خون و کنترل برخی از sysmptoms جدی آن است.

4. بازگرداندن عملکرد کلیه

خون خالص، ما نیز باید درمان است که می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بازگرداندن عملکرد کلیه است. در بیمارستان ما، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه خود را می توانید عملکرد خوب، شما می توانید کمک دفع کراتینین از ریشه.

اگر شما علاقه مند در درمان ذکر شده در بالا در بیمارستان ما، شما می توانید یک پیام را ترک، ما اطلاعات بیشتری در ارسال، و یا شما می توانید دکتر آنلاین برای کمک رایگان تماس





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: